9 czerwca 2013

UWAGA! UWAGA!

Przepraszam, że notka nie pojawiła się tak długo, jednak moja babcia wylała mi na komputer kawę i, niestety, nie funkcjonował przed dobre dwa miesiące. Kolejny rozdział powinien pojawić się już niedługo, jednak na razie jedna, ważna informacja:
na blogu jest REMONT.
Wszystkie notki zostaną poprawione, kart bohaterów uzupełnione i wprowadzę kilka istotnych zmian. Mam nadzieję, że osoby, które czytały moje opowiadanie nie zaprzestaną tego robić :)

Pozdrawiam


Wasz skruszony Muuuminek ;)

3 komentarze:

  1. Ahh.. przeczytałam rozdziały, które napisałaś i wyczekuję kolejnych :>
    Mam nadzieję, że szybko się z tym uwiniesz ;>
    Dodaję do obserwowanych, buźka ;*

    w-zagadce-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że twój blog to jedyny sposób by móc się z tobą z kontaktować : Pamiętasz jeszcze o mnie? Bo mam wrażenie że nic dla ciebie nie znaczę nie obchodzi cię gdzie jestem co robię nie obchodzę cie ja! Wiesz kim jestem. A morze jednak nie? Przecież to też cię nie interesuje ...

    OdpowiedzUsuń
  3. http://taksobiesmutam.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń